klinieken en kosten

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
ikb

klinieken en kosten

Bericht door ikb » 05 feb 2018 18:11

Hallo allemaal, Ik ben vorige week bij de Bermankliniek geweest. Mijn huisarts dacht dat ik voor vergoeding in aanmerking kwam en de Bergman zit dichtbij, volgens haar maakte het niet uit was deze vergelijkbaar met het ziekenhuis hier in de buurt.
Maar helaas, geen vergoeding. Alleen bovenooglidcorrectie kost daar 1250 euro. Aangezien ik lagere prijzen had gehoord even gekeken op de prijslijst van het ziekenhuis hier, 1350 euro. Prima plekken waarschijnlijk, maar waarom is het bij de AA kliniek in b.v. Groningen dan 600 euro?
Voor dit prijsverschil wil ik wel een stukje verder rijden! Regio Groningen tot Zwolle is voor mij prima te doen.

Hoe zijn jullie ervaringen? Op de sites staan wel recensies, maar of ik zoveel vertrouwen in een review op een eigen site kan hebben vraag ik mij af. Hoop dat iemand mij kan adviseren!

ikb

Re: klinieken en kosten

Bericht door ikb » 06 feb 2018 08:57

Dat scheelt al heel veel, en ook een goed resultaat en fijn gevoel bij dus? Maar heb net even gekeken, Utrecht is de dichtstbijzijnde, helaas te ver voor mijn chauffeur... :( Mochten er nog ervaringen meer in het noorden zijn, ik hoor het graag!

Liz1958

Bericht door Liz1958 » 06 feb 2018 13:00

Tevreden over de locatie echter niet geheel tevreden over mijn ogen.
Ik moet 6 maanden wachten als het eventueel opnieuw gedaan moet worden.
Arts is ervan overtuigd dat ik te vroeg " klaag".

ikb

Bericht door ikb » 06 feb 2018 18:10

Hoe lang is het dan voor jou geleden?

Liz1958

Bericht door Liz1958 » 06 feb 2018 18:27

Pas 4 weken geleden.
Maar ik denk niet dat het goed bijtrekt.
Misschien ben ik te voorbarig.

NathalieM

Bericht door NathalieM » 02 apr 2018 18:59

Dag Liz, dit antwoord heb ik ook gekregen. Te ongeduldig, probleem van deze tijd. zou best kunnen hoor, maar ik word erg onzeker van deze onzekerheid. Kan wel tot 6 maanden bijtrekken werd aangegeven. Nathalie

pelle

Bericht door pelle » 01 jun 2018 18:54

ik weet niet waar je woont, maar ik ben in Linschoten geweest en de correctie is daar 800 euro. Was eerst in Groningen voor een intake, maar geen goed gevoel bij. Bij het eerste consult word je niet door een arts gezien.

Plaats reactie