2 verschillende ogen na bovenooglidcorrectie

Stel hier al uw vragen over een ooglidcorrectie aan lotgenoten
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
bigjoop

2 verschillende ogen na bovenooglidcorrectie

Bericht door bigjoop » 21 mar 2018 22:09

Heeft iemand ervaring dat de ogen verschillende zijn ogen geworden na een boven ooglidcorrectie + Wenkbrauwsuspensie
Helaas na 6 weken worden de twee ogen steeds meer verschillend. Jeetje wat wordt ik hier chagrijnig van. Het kleinere oog voelt ook strakker aan. Heeft iemand dat ook gehad en is het na een herstel operatie weer goed gekomen ? En na hoelang kan je herstel operatie laten doen ? Zal foto toevoegen Ogen zijn ook strak, veel vel weg ook

Probeer de arts te bereiken maar die geeft geen antwoord op mijn mailtje,Via telefoon lukt ook niet. Dus maar even via deze site hopend op jullie ervaring

Weet ook niet eens of ik kan sporten na 6 weken gelet op de wenkbrauw die vast aan het botgemaakt is. Kan weinig info vinden over wenkbrauwsupensie. of over mislukte ooglidcorrectie
Bijlagen
IMG_20180321_172854 111.jpg
IMG_20180321_172854 111.jpg (102.18 KiB) 455 keer bekeken

oogje

Re: 2 verschillende ogen na bovenooglidcorrectie

Bericht door oogje » 23 mar 2018 09:09

Hallo bigjoop

Mijn man wilde deze operatie ook laten uitvoeren maar ik schrik hier een beetje van. Misschien moet u het nog wat tijd geven om beter te laten genezen of laten her corrigeren door de chirurg die u behandeld heeft en zou u de uitkomst en verloop op dit forum willen blijven posten zodat ik en mijn man het kunnen blijven volgen. Misschien komt alles met de tijd weer goed. Welke arts heeft de operatie bij u gedaan.

Sterkte en veel genezing gewenst, Patsy

bigjoop

Bericht door bigjoop » 23 mar 2018 20:37

Beste,

Zal het verloop hier plaatsen. Hebben ander mensen dit ook meegemaakt ? En hoe is het hersteld, of kon het niet meer hersteld worden. Was bij een duurdere plastische chirurg uit Amsterdam maar helaas zegt geld niks over de kwaliteit van de arts.
Vandaag wel gebeld door een medewerker dat ik kon sporten. De arts zelf heeft even geen zin of tijd om aan de lijn te komen of mijn mailtje te beantwoorden. maar ga 4 april naar hem toe. zal even foto plaatsen zonder bril
Bijlagen
foto week 6.jpg
foto week 6.jpg (86.37 KiB) 420 keer bekeken

NathalieM

Bericht door NathalieM » 02 apr 2018 18:55

Graag reageer ik op uw bericht. Ik vind het heel vervelend voor u dat u twee verschillende ogen hebt na de bovenooglidcorrectie. Misschien vindt u het raar, maar ik zie het op de foto niet. Misschien aan de onderkant, dat daar meer van de iris te zien is bij het ene oog dan bij het andere oog? Ook de oogleden (waar een vrouw oogschaduw op doet) lijken mij aan beide ogen even groot. Met vriendelijke groet, Nathalie

bigjoop

Bericht door bigjoop » 06 apr 2018 04:23

Beste, Bedankt voor de reactie
Helaas is de opslag van het oog wat kleiner en strakker is ook anders. Dus dat maakt waarschijnlijk het grootste verschil in mij beleving. Helaas !! Maar bedankt voor u bericht. :D
6-4-2018.jpg
6-4-2018.jpg (79.68 KiB) 328 keer bekeken

Plaats reactie