Dikke bovenoogleden na ooglidcorrectie

Hier kunt u een dagboek bijhouden over de periode vóór, tijdens en na uw ooglidcorrectie. Op deze manier laat u anderen weten hoe een ooglidcorrectie verloopt en kunnen zij u steunen en tips geven.
Forumregels
De regels waar u zich op dit forum aan dient te houden vind u via de link 'registreren' rechtsbovenaan het forum (hiervoor dient u uitgelogd te zijn).
Plaats reactie
Selvitje86

Dikke bovenoogleden na ooglidcorrectie

Bericht door Selvitje86 » 05 feb 2017 15:49

Hallo allemaal,

Ik baal diep over het resultaat van mijn ooglidcorrectie.
Nu exact 3 maanden geleden heb ik mijn ooglidcorrectie gehad. Afgelopen vrijdag ben ik terug geweest bij de arts voor de nacontrole. Hij zegt dat er nog vocht onder mijn bovenste oogleden zit en dat het daarom nog wat opgezet is. Het gaat echt om het stukje tussen wenkbrauw en arcadeboog zeg maar. Geduld zegt ie maar ik maak me zorgen.
Heeft iemand dit ook gehad? Na 3 maanden nog?

Bedankt alvast!

petra

Re: Dikke bovenoogleden na ooglidcorrectie

Bericht door petra » 09 feb 2017 20:40

Hoi, dat heb ik ook gehad. De een schijnt meer vocht vast te houden dan een ander en je kan er niets aan doen. Bij mij heeft het ongeveer 9 maanden geduurd maar is uiteindelijk over gegaan. Heb jij ook het meeste vocht als je wakker wordt?

Selvitje86

Bericht door Selvitje86 » 09 feb 2017 20:45

Ik ben dus niet de enige! Ergens wel een opluchting...
Bedankt voor je reactie!
En inderdaad, 's ochtends is het veel dikker!!

christinedeclerck

Bericht door christinedeclerck » 24 mei 2018 13:38

Selvitje86 schreef:
05 feb 2017 15:49
Hallo allemaal,

Ik baal diep over het resultaat van mijn ooglidcorrectie.
Nu exact 3 maanden geleden heb ik mijn ooglidcorrectie gehad. Afgelopen vrijdag ben ik terug geweest bij de arts voor de nacontrole. Hij zegt dat er nog vocht onder mijn bovenste oogleden zit en dat het daarom nog wat opgezet is. Het gaat echt om het stukje tussen wenkbrauw en arcadeboog zeg maar. Geduld zegt ie maar ik maak me zorgen.
Heeft iemand dit ook gehad? Na 3 maanden nog?

Bedankt alvast!
Selvitje86 schreef:
09 feb 2017 20:45
ige! Ergens wel een opluchting...
Bedankt voor je reactie!
En inderdaad, 's ochtends is het veel dikker!!
Dag dames, bij mij is de bovenooglidcorrectie 7 weken geleden, en het stuk tussen wenkbrauw en litteken is nog steeds heel fel gezwollen en het doet zelfs pijn soms. Is het bij jullie uiteindelijk goed gekomen? Misschien kunnen andere mensen met gelijkaardige ervaringen ook reageren hoe het verder gelopen is...Zou heel tof zijn als ik een reactie krijg.

Sneppie

Bericht door Sneppie » 13 jun 2018 20:59

Hallo,

Ik heb 3 weken geleden een bovenooglidcorrectie laten doen. Rechts is goed genezen echter links is nog enorm dik en er zit totaal geen vordering in de genezing. De littekens lopen ook enorm vreemd en het lijkt alsof mijn wenkbrauwen omlaag zijn getrokken. Dr afstand bij beide ogen tussen mijn wenkbrauwen en mijn ogen is heel klein geworden. Als ik in de spiegel kijk vliegen de tranen in mijn ogen iedere keer weer. Ik krijg alleen maar te horen wat heb jij toch laten doen. Dat is het laatste wat ik wil horen maar mensen spreken wel de waarheid. Ik had van mezelf hele mooie ogen alleen had ik wat overtollig vel waardoor mijn eyeliner niet altijd mooi bleef zitten.

Ik heb er enorm spijt van. Heeft iemand toevallig ervaring met het feit dat de wenkbrauwen lager zijn getrokken en of dit nog goed is gekomen? Overmorgen heb ik een afspraak bij de pc, hij beweert bij hoog en laag dat het onmogelijk is dat de wenkbrauwen omlaag zijn getrokken. Ik ken mezelf toch, tenslotte 40 jaar lang in de spiegel mezelf gezien.

Graag jullie reacties

Plaats reactie